lørdag 15. januar 2011

milioner av hårstråd 19 år med minner

pappan min har altid hatt langt hår. han begynte å spare når jeg ble født. men den 10 januar valgte han og klippe seg.
jeg og pappa har altid hatt en avtale om hvis han noen gang skulle klippe seg var det jeg som skulle gjøre det. nå har 19 år gått og saksa klippet jeg med over håret. 19 lange år med fine minner. jeg elsker pappan min og det var tunkt å klippe han, så stor forandring. jeg har jo aldri sett han med kort hår før. aldri hadde jeg trod at jeg ville se han med det heller:P her er noen bilder fra hendelsen;)

her er bilde før han klipte seg<3
litt nervøs

nå er hestehalen på tur til og klippes, vi hadde ikke veldig lyst til og gjøre dette:P

da var det gjort.

pappa med sine 100000 minner

haha, ta det med ro er bare halveis ferdig;)

Klippe,Klippe,Klippe.

Færdig:D

se på han da. han ble jo så mye yngre:)

fine pappan min<3

pappa har altid vært der for meg, denne dagen var tung for oss begge. her er vi slitene og glade for at jeg var ferdig. vet ikke hva jeg skulle gjort uten pappa<3<3<3


-Mirjam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar