tirsdag 18. januar 2011

jeg elsker familien min

Mamma: mamman min er verdens nydeligste dame<3 jeg er veldig glad i mamma, hun har altid et smil på lur som er godt å få<3 jeg har ikke sett mamma på 2 år, grunden er at hun bor i nord norge å jeg på østlandet. jeg skulle virkelig ønsket å se mamma igjenn. trenger mamma klem og mamma middag<3
mamma er en morsom dame med mye på hjærtet. mye morsomt har vi hatt men alle foreldre og barn har sine nedturer og opp turer, sån er det bare:P hun har opplevd veldig mye så hun har altid en historie og fortelle, som hun sa når jeg var 6 år, "jammen æ e jo født i steinaldern", å jeg trodde helt på dette. men noen ganger kunne det virke som om hun var det for alle historiene og opplevelsene hun har hatt.
mamma er beste mamma uansett<3 er veldig stolt over å være dattern hennes:) Love you<3








 Pappa: pappa er en fantastisk mann. han er ikke som alle andre pappaer og det liker jeg. jeg å pappa kan snakke som bestevenner, han er min beste venn<3 uten pappa vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. jeg er avhengi av å se han hver dag, men det er litt vanskelig siden jeg har flyttet ut. men vi begge prøver på å møte hverandre så mest som mulig. litt lengere ned på bloggen ser dere at jeg har klipt pappa. det var veldig tunkt for oss begge, jeg har aldri i hele mit liv set pappa med kort hår å han har ikke set seg selv med kårt hår på 19 år. det er en lang tid, det er hele mit liv det:P hehe. pappa er kul og jeg digger han<3 beste pappa i verden<3 Love you<3









 Storesøster: fantastisk dame, hun må man bare se på når man går forbi henne på gaten. hun er verdens peneste. jeg husker best storesøster som skuespiller, det er noe ho har gjort så lenge jeg husker. hun er verdens søteste og. snakker hele tiden om hun har muligheten:P hehe nydelig smil og øyne. Storesøster er har veldig stor plass i hjerte mitt<3 i love you<3 tulle dame er ho vel å kansje, liker å tulle ha det gøy å leve livet. det liker jeg ved ho.:P det er så vanskelig og skrive om storesøster fordi hun er så unik. bare se på bildene så kjønner du hva jeg mener;) Love you<3





Jeg elsker familien min<3
Mamma,
Pappa,
Storesøster<3
i love you<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar