lørdag 13. november 2010

gutten min



Gutten min/Forloveden min/Samboern min <3
hvert sekund med deg er dyrebar<3
for hvert sekund som går elsker jeg deg mere<3
du er en skatt for meg, som jeg skal bevare og ta vare på for resten av livet mitt<3
du aner ikke selv hvor mye du betyr for meg<3
du er drømmegutten min<3
når jeg først så deg i Sverie så snakka vi ikke sammen, vi bare sto å stirra på hverandre. det var kjærlighet med første blikk det<3
jeg elsker deg så utrolig høyt Kjære<3
det er altid vi to<3
det er rart å tenke på at dette er ekte kjærlighet at jeg blir mer forelska i deg for hver dag <3
jeg er så lykkelig å glad jeg gutten min<3
jeg er som en liten unge på julaften hver gang jeg ser deg når du kommer hjem:D det er en følelse jeg aldri har hatt før<3
du gjør med så glad du <3
Evig og for Altid kun di jente <3
jeg elsker deg så utrolig høyt Alexander Hansen <3
jeg Glasker deg <3 hihi <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar