fredag 5. november 2010

gammle minner

altid morro og dinne gammle minner:)

                                             koselig dag med goe venner i Narvik
                                                                       Orange russ
                                                           Hanna og meg i stamsund
                                                             beste pappa i hele verden
                                                           meg på 13 års dagen min
                                                                               meg
                                                   pappa og mamma for ca 18 år siden
                                                      Han Hund og pappa i Lofoten
                                                                     min pappa og meg
                                                                      haha jeg døøør!
                                               min mamma og meg nyttår 2007/2008 tror jeg
                                                             meg og Mariell love u bby<3
                                                     meg og min fetter halloween 08/09
                                                                          halloween
                                                                      mamma og meg
                                                             meg og min storesøster
                                                             meg og besteveninnen min
                                                                     meg og mamma
                                                                   meg og pappa
                                                              meg og min kusine (ruby)
                                                           meg og min besteveninne
                                                                      Kayza og meg
                                                                meg halloween 08/09



                       det er morro og se hvor forandret både jeg og alle andre har blitt gjennom årene:)


                                                                           -Mirjam-

1 kommentar: